ועדת חקירה ופיטורי היועמ"שית: ח"כ מילביצקי עולה להתקפה

    מהדורת הבוקר No Comments on ועדת חקירה ופיטורי היועמ"שית: ח"כ מילביצקי עולה להתקפה

    ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד עולה להתקפה, קורא להעמיד לדין את ראשי המחאה שקוראים לעבור על החוק ובהם ראש הממשלה לשעבר ולפטר את היועמ"שית שמאפשרת את האנרכיה ברחובות | וגם: האם תוקם ועדת חקירה ל"תפירת התיקים?"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) וקרא לזמן לחקירה את ראש הממשלה לשעבר ברק. "אני חושב שבמדינת ישראל יש התארגנות ממומנת ומאורגנת שמטרתה לעבור על החוק ואהוד ברק אחד האנשים המרכזיים שם. צריך לזמן אותו לחקירה. היועמ"שית לא מטפלת בזה כי זה מתאים לה לאג'נדה. אתה רואה שהגברת לא פוצה פה".

    הוא נשאל למה לא מפטרים את היועמ"שית: "צריך לשאול את הממשלה. אני רק חבר כנסת. המדיניות שלה לא רק מסכלת את פעילות הממשלה אלא מאפשרת אלימות ובעיני בעקבות השתיקה שלה אנחנו צועדים למסלול שיישפך פה דם".

    עוד אמר מילביצקי: "המפכ"ל לשעבר אלשיך בעצם הודה בתכנון הפיכה שלטונית. שמפכ"ל בא ואומר שהם בנו על זה שראש הממשלה יתפטר זה מטורף. זה שפרקליט המדינה לשעבר לדור יוצא בביקורת חסרת תקדים על השופטים תוך כדי המשפט אחרי מה שהם אומרים – זה מטורף. אלה אנשים שהיו פרקליט המדינה ומפכ"ל המשטרה. צריך לחקור אותם בוועדת חקירה פרלמנטרית. כל תפירת התיקים הזו תצטרך לעבור בדיקה מדוקדקת".

    "אמירות כמו של ברק ואהוד ברק הן בהחלט אמירות שאפשר להעמיד אותם לדין עליהן", הוסיף. "כאשר חוסמים את נתב"ג וצירים מרכזיים וכאשר יש קריאה לעבור על החוק – זו התנהלות של ארגון פשע לכל דבר וצריך לטפל בזה בהתאם".

    על המחאה בנתב"ג: "צריכים יד קשה של המשטרה נגד חסימת נתב"ג. יש התארגנות של המשטרה לאירוע הזה. אני מקווה שנראה פעולות אכיפה נחושות".

    על יוקר המחיה: "ראש הממשלה לקח את הדבר הזה בידיים, יחד עם שרי האוצר והכלכלה שכבר מקדם מדיניות נגד המונופולים. אני בהחלט חושב שנעשה את הטוב ביותר שניתן".



    0 תגובות